דילוג לתוכן הראשי

הלב סגור לרגל שיפוצים

  


מוזיקה רועשת ליוותה אותנו בכניסה לבאר , רחבת הריקודים הייתה מדוללת מצוידת   בגבר אחד שאיבד כיוון לטובת שלוש בחורות שרקדו לידו.
דחפתי את שלי מלפניי לעבר הבאר שממולנו שורה של גברים עטפה את הבאר ועיניהם סורקות כל אחת שפסעה בדלת מכף רגל ועד ראש ואנחנו השבנו מבטים סוקרים חזרה...

" וואלה אין פה שום דבר מעניין" פלטתי לעבר חברתי, בזלזול קל.
"למה השיבה  שעינה נעות בקדחתנות לאורך הבאר אני דווקא רואה משהו  והמשיכה באותה נשימה
"אני הולכת לסמן את הטלפון שלי אצלו"
זרקה לעברי ונעלמה  לכיוון הבאר שממולה הזדקף הגבר בתנוחה של צייד מדופלם.
הזמנתי לי בירה , אחרי חצי בקבוק הזרמתי את עצמי לרחבת הריקודים האלכהול עשה את העבודה ואני בפלרטוט עדין מנסה לדבר עם גבר שלא טרח להרים את הראש שלו מהציצי שלי כבר לפחות שעה.
ואחרי שעה, שעתיים לא זוכרת כבר הייתי שיכורה ראיתי את שלי לדקה בדיוק ..והיא לחשה לי באוזן,
,אחותי איזה חמוד...
" איך קוראים לו"? שאלתי מתוך נימוס.
וואלה היא השיבה מהוססת או אלון או אורן לא יודעת משהו עם א (נראה לי..)
ועוד לפני שהבנתי עם זה אלון או אורן, נקרא לו א´ לצורך העניין הוא סחף את שלי בנשיקה סוערת על הרחבה, שהבנתי שהשיחה עם הבחור שמולי  לא תעלה מעל הצוואר שלי , איבדתי עניין ועזבתי את הבאר.
בבוקר התעוררתי לצלצול טלפון טורדני
"אחותי , את ישנה?" עוד שאלה גאונית של האנושות... 
" נו מה? " עניתי חסרת סבלנות...
מכירה כבר את התסריט הצפוי מראש , הלכה איתו הביתה היה נראה מאוד חמוד בבוקר היא התעוררה, אדי האלכוהול התמוססו והמציאות הלא אסתטית הזו התעוררה לה במיטה, תסמונת הבוקר שאחריי...
" היא פרצה בבכי סוער, מתי זה יגמר" ? למה אין בחור אחד נורמאלי בסביבה.
" יכולת לומר משהו? "
נו עכשיו התחלנו בהאשמות, " ניסתי לדלות תירוץ הולם , לא מצאתי פשוט שתקתי, הדבר היחיד ששאלתי פתאום רק שתבין שאני באמת מביעה עניין היה .
"מה נסגר עם השם שלו ? " שאלה דבילית בהתחשב בסיטואציה אבל זה מה שיצא,
" וואלה לא יודעת וזה גם לא מעניין אותי" השיבה עם קול מנגן ייאוש.
"תבאסתי עליו? שאלתי בעדינות ...
" מה פתאום, רק רציתי שיעוף ממני, טיפוס מגעיל"
" אז את לא מבואסת, רצית שהוא יעוף והוא עף אז למה בוכה? "
" נמאס לי  מסטוצים האלו"  המשיכה שלי ביבבות הולכות ומתגברות," נמאס לי ממגברים ונמאס לי להיפגע"
"מאמי , התרככתי קצת , את יודעת קצת סקס טוב לא ייתן לך את מה שאת מחפשת והאמת אין ברירה אלא להיות מוכנה גם להיפגע" חכמה גדולה אני על אחרים, אין בעצות כמו כולנו אני מעולה.
שלי המשיכה לבכות  ואני כבר לגמרי איבדתי את הסבלנות יום שישי בבוקר...המוח שלי מפוצץ
והיא ממשיכה כמעיין המתגבר.
" לך קל יותר" הפטירה לעברי כמעט בהאשמה
 " תמיד נראה שכלום לא מזיז לך "
" חחח.. התפרצתי בצחוק , זה לא שלא מזיז לי מאמי אני פשוט עטופה ביותר הגנות ואני שחקנית מתוחכמת יותר ממך וזה רחוק מלהיות קל"

הלב סגור לרגל שיפוצים

אינטימיות לא ניתן לבנות  בלילה אחד מה לעשות? ככה זה , אינטימיות הוא תהליך איטי למול האחר העומד מולי שבראש ובראשונה איך לא ? מתחיל בתוכנו.
כל פגישה כזו בינו לבינה מתחילה עם ברק בעיניים , שמחה קיומית ורצון פשוט להיות , מעגל הקסמים  מתחיל שעוברים הימים עוברים הימים ואז מערכת הציפיות נכנסת לתמונה, והפחד מתחיל לטפטף כמו רעל איטי אך תמיד באותו כיוון של סגירה. 


ככל שאנחנו מתקרבים וחושפים את עצמנו  כך המשחק נהיה הרבה יותר מסוכן עוד ועוד הגנות יורדות ומתקלפות  הסיכוי להיפגע הולך ומתעצם שהקרבה והאינטימיות הולכת וגדלה ככה יחד איתה גדל
פוטנציאל הכאב, הפחד מפגיעה כל כך חזק שלפעמים אנחנו מוותרים מראש ושוב חוזרים לאותו מעגל קסמים? מתמכרים לאותה תחושת היי ראשונית בחשיפה ראשונית ששם באופן טבעי אני מראים את  התכונות החזקות שלנו.
להוריד מסיכות להוריד את הפוזה היומיומית שלנו,  שלנו מפחיד חומות של הגנות מקיפים אותנו ואז מה אין בכלל לא אינטימיות והפחד משתלט אז איפה בכלל האהבה?
אז זהו זה שאהבה , אין היא לא יכולה לגדול בתנאים כאלו של פחד ואהבה הם הפוכים אחד לשני ומסתבר שלא יכולים להיות שותפים מוצלחים לאותו מסע, אושו הגדיר את זה בצורה מדהימה ( לפחות בשבילי ) .
" אתה יודע שבלי האהבה אין שמחה ,בלי האהבה אין חיים אתה רעב תמיד למשהו בלתי ידוע, אינך מסופק אתה ריק אתה חלול, אין לך דבר: אתה רק המכל ללא תכולתו.
אתה מרגיש את הנביבות , את הריקנות ואת האומללות הנובעים מכך ואתה משוכנע שיש דרכים שיוכלו לספק אותך.
אבל כשאתה מתקרב לאהבה , מתעורר פחד גדול , עולים ספקות: אם תירגע ובאמת תיכנס לתוכה, האם תוכל לחזור? האם תוכל להגן על אישיותך? האם כדי לקחת סיכון כזה? החשיבה מחליטה לא לקח סיכון כזה , מפני שלפחות אתה קיים.
להעלם בתוך אהבה כלשהי , מי יודע ? אתה תיעלם: ומי ערב לכך שתהיה שם שמחה, שיהיה אושר שיהיה אלוהים?
זה בדיוק אותו הפחד שחש זרע כאשר הוא מתחיל לגווע בתוך האדמה. זהו פחד, והזרע אינו יכול להעלות בדעתו שיצמחו חיים מתוך המוות" אושו.

להיות באינטימיות עם עצמנו ומול האחר זו הדרך לאהבה, , זה להיות אינטימי עם עצמנו קודם כל להרגיש בנוח עם הפגיעות שלנו לדעת שלא תמיד יקבלו את האהבה שלנו וזה לגמרי בסדר כי היא שלנו האהבה היא נובעת מתוכנו לכם אף אחד לא יכול לקבל אותה או לשלול אותה . 


אינטימיות יכולה להיווצר רק כאשר אנחנו באהבה גם למקומות החלשים שלנו לקנאה שלנו גם לפגיעות שלנו, לאמון טוטאלי בעצמי ובאדם שמולי ואת כל אלה לקיים בשלווה ומתוך שקט פנימי
.
אמצעי מניעה נגד  אינטימיות כבר רכשתם?

בסופרמרקט הגדול של טקטיקות ההימנעות מאינטימיות יש אין ספור מוצרים אני אתאר בפניכם את אלו הפופולאריים שזוכים לאחוזי מכירה גבוהים.

משחק המסרים הכפולים  הוא אחד אמצעי הזהירות  שאנשים מפתחים היא התקרבות והתרחקות מעיין משחק שכזה , שולחים סימן לקשר ומיד מתרחקים המסרים הכפולים האלה מילא מבלבלים את האדם שממולך אבל גם מבלבלים את אותו אדם ככה הם נשארים יושבים על הגדר מתרחקים ומתקרבים. 


ואז מה בעצם קורה? לא זה ולא זה אנחנו לא מקבלים את הקשר אליו אנחנו כמהים בתוכנו מנסים שוב לייצור אותו בדמות קשר נוסף ושוב נפגעים והולכים לא נמאס לכם? 


פירורי אינטימיות  אותם ניתן לרכוש בכל באר ת"א ממוצע , שעה וחצי של השקעה והנה " אינטימיות אינסטנט" לכמה שעות , יש חיבוק יש מגע , יש אלכוהול שעוזר לראות את הכול יותר ורוד , יתרונם הגדול שהם מספקים מזור זמני ומיידי לחוסר האינטימיות ויש אפילו איזה כמה שעות של היי , חסרונם הוא חוסר התקרבות אמיתית מהלב, נהפוך הוא הם אלו שסוגרים את הלב כל פעם עוד קצת... 


ערכת חופש זוהי ערכה המקנה לך את החופש לא להישאר עם מישהו אחד או מישהי יותר מכמה שבועות
או אז שמתפתחים להם רגשות אינטימיים , הערכה מסייעת לנו להשתחרר מהם והיא מגינה מאינטימיות באופן מוחלט , מומלצת לפגועים במיוחד. 


ידיד\ה  לעת צרה ניתן לרכוש אותם במגוון סיגננות  הכי בטוחים הם אלו שבכלל לא בקטע של נשים אלו ממש מומלצים לאינטימיות בטוחה ולא מלאה. 


כולנו בשלב זה או אחר בחיינו פתחנו את ליבנו נתנו אמון טוטאלי ונפגענו כולם! אז מי מסתתר מאחורי המסכה? חתול מפלצת או ילדה פגיעה? 


האמת היא שכולנו מפחדים מאינטימיות גם אם אנחנו מודעים לכך וגם אם לא, האינטימיות היא צורך אמיתי כולנו זקוקים למישהו שיהיה חבר, שותף מישהו לפתוח בפניו את הקשיים והפצעים שאנחנו סוחבים איתנו. 


, רק מה היינו רוצים שהצד השני ( "הוא קודם" ) יוריד את ההגנות ואני יישאר קצת לבדוק אם זה בטוח, אז זהו זה שאין בטוח ולהיות באינטימיות עם האחר ועם עצמי דורש תהליך עם אמיץ להיות מוכן לעבור דרך הפחדים והחולשות דרך אותם דברים שלא הייתי רוצה שיידעו עליי. 


מאיפה מתחילים? שאלה פשוטה תשאלו את עצמכם מה לא הייתי רוצה ש ...(ל אחד שימלא את השם המתאים לו ) יידע עליי ?
לקחת 1 ק"ג אומץ , להוסיף ביטחון עצמי, וקורטוב של הומור  ולכו ספרו לו...מה שלא תהיה התגובה יצאתם מנצחים ועוד טיפה התקרבתם לעצמכם, תגובות קשות מדי לא למערכת בבקשה זה רק כתבה 
וזו רק דעתי ואם בכל זאת דיבר אליכם פה משהו יאללה , קחו את עצמכם באומץ לפתוח מרחב אחר בחייכם של אינטימיות ואהבה.



מוזמנים להשאיר תגובות, לשתף ולהעביר את הלאה מה שאתם לא עושים, איפה שאתם לא נמצאים שיבוא לכם בטוב :-)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב